DHL rozwija swoją współpracę z branżą modową

Firma logistyczna DHL wzmacnia swoje więzi z branżą modową i intensyfikuje swój udział w sektorze biznesowym napędzanym przez e-commerce. DHL stara się wprowadzić inicjatywy dopasowane do zwiększenia przepustowości ich międzynarodowego łańcucha dostaw i rozszerzenia ich działalności gospodarczej na nowych rynkach, dlatego gra w jednym zespole z wieloma organizacjami z branży modowej na całym świecie.Nowi partnerzy to Council of Fashion Designers of America (CFDA), British Fashion Council (BFC) i Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) w Mediolanie.

5030578561 b7fd895ba7 q– Głównym celem DHL zawsze było wspieranie branży modowej we wszystkich różnorodnych aspektach działalności. Nowe podejście pozwala nam na dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców branży modowej na stałym poziomie przez cały rok oferując wparcie dopasowane do różnych potrzeb, od konfekcjonowania po wysyłkę na pokazy mody, ustanawiając przez to obecność w e-commerce – powiedział Arjan Sissing, starszy wiceprezydent Globalnego Marketingu Marki, Deutsche Post DHL Group.

  DHL jest partnerem wiodącego stowarzyszenia handlu odzieżowego w USA, będzie wspólnie sponsorować i pracować z partnerem innowacji CFDA – Accenture – nad badaniami ukierunkowanymi na przyszłość łańcucha dostaw w branży. Wspólnym celem jest wsparcie projektantów mody w bardziej skutecznym wykorzystaniu globalnego łańcucha dostaw i sieci wysyłkowych jako najważniejszego środka  zapewniającego wyższą satysfakcję docelowych klientów, a dodatkowo wzniesienie ich marek na wyższy poziom. The Council of Fashion Designers of America Inc. to organizacja non-profit zrzeszająca ponad 500 wiodących projektantów odzieży damskiej, męskiej, akcesoriów i biżuterii.

 Współpracując z British Fashion Council, DHL rozpocznie program nagradzania według „Międzynarodowego Potencjału Modowego”, wspierający biznes modowy Wielkiej Brytanii mający ambicje zasięgu międzynarodowego. Oferowany jest mentoring i wsparcie logistyczne dla projektantów przez rok. DHL gwarantuje roczną nagrodę dla obiecujących działalności gospodarczych w branży modowej, a zwycięzca zostanie ogłoszony podczas London Fashion Week we wrześniu 2017 roku.

  Współpracując z Camera Nazionale della Moda Italiana, DHL zorganizuje warsztaty dla początkujących marek, młodych projektantów oraz członków. Seminaria dadzą uczestnikom możliwość na wgląd w branżę e-commerce i relacje celne w przemyśle modowym oraz na zdefiniowanie szans i wyzwań z różnych połączeń handlowych i rozwiązań transportowych. DHL będzie również członkiem jury, razem z Camera Moda, dokonującym wyboru najlepszego międzynarodowego projektanta marki, spośród wszystkich młodych uczestniczących projektantów. Zwycięzca nagrody zostanie ogłoszony podczas wieczoru otwarcia Camera Moda we wrześniu 2017 roku, otrzymując m.in. pakiet opieki DHL, ułatwiający międzynarodowe wysyłki ekspresowe.

  DHL będzie partnerem spotkań branży mody podczas London Fashion Week, Mercedes-Benz Fashion Week w Sydney, Berlinie i Moskwie. DHL jest partnerem Fashion Laureates i imprezą Mercedes-Benz Fashion Week odbywającą się w Australii.Dzięki współpracy z branżą modową w Rosji, DHL był również współorganizatorem Fashion Futurum Conference. DHL Express Russia – oficjalny partner logistyczny tego wydarzenia – przeprowadził warsztaty na temat transgranicznego handlu internetowego, dzieląc się poradami dla biznesu modowego zorientowanego na dotarcie na nowe rynki i wzrost. Impreza skupia przedsiębiorców i profesjonalistów z branży modowej, podczas której omawiane są trendy na przyszłość i rozwój branży. DHL będzie nadal angażować się w Amazon Fashion Week Tokyo, żeby wspierać japoński przemysł mody, w tym również nagrodę DHL Designer Award, dbając o rozwój japońskich talentów mody.

  DHL od wielu dekad zapewnia szeroką gamę rozwiązań logistycznych jako partner branży modowej, dóbr luksusowych i handlu detalicznego. Rozwiązania są dostosowane do indywidualnych wymogów modowych łańcuchów dostaw, obejmujących rozwój, marketing i dystrybucję. Wśród usług logistycznych są też usługi dostaw w określonym dniu i czasie, rozwiązania dla centrów odzieży modowej obejmujące usługi o wartości dodanej, takie jak kontrola jakości i dla e-commerce.

photocredit>>

Tags from the story
,
Written By

Dodaj komentarz